WorkBubble | DynamicsOnline

WorkBubble

Hoe werkt de app?

Met WorkBubble blijf je in controle van de maximale bezetting van je kantoor en afdelingen. In het Covid-19 tijdperk waar je het aantal medewerkers op kantoor wilt maximaliseren, om een veilige werkplek voor de medewerkers te garanderen, wil je weten wie wanneer op kantoor is.

De verwachting is dat ook op de lange termijn de balans tussen thuiswerken en op kantoor werken veranderd. Het is belangrijk om de werkplekken te managen. Wat is de gemiddelde bezetting, zijn er piekdagen, kunnen we betere spreiding realiseren of kunnen we zelfs af met minder werkplekken?

Met deze eenvoudige app kan een medewerker een werkplek op kantoor reserveren. Online, in een paar klikken is het geregeld. Optioneel kan kan een beheerder of receptionist aangeven dat de medewerker op kantoor is aangekomen zodat ook de werkelijke bezetting goed in beeld blijft.

Het beheer van de app is eenvoudig. Het inlezen van de medewerkers kan vanuit Dynamics NAV of Business Central. Voer kantoren en afdelingen in en vervolgens geef je de maximale bezetting per kantoor en/of afdeling op en je kunt aan de slag. Workbubble kost € 2,50 per maand per gebruiker en kan maandelijks aan het werkelijk aantal medewerkers worden aangepast. https://workbubble.nl



Pluspunten

Eenvoudige werking
Inlezen medewerkers vanuit Business Central.
Gebruiksvriendelijk

Minpunten

(Nog) niet beschikbaar in AppSource


Zou je app aanbevelen aan collega's?


Welke score geef je de app?

8/10

Bekijk ook onze andere App reviews