Slim documenten maken en beheren in Dynamics 365 Business central

Advanced-Forms® Lite


Hoe werkt de app?

Het maken en onderhouden van Documenten in Business Central is niet eenvoudig. Het vraagt programmeerwerk en kostbare consultancy uren. Met de Advanced-Forms® Lite for Business Central app kan je zelf documenten maken en beheren. Velden toevoegen, de opmaak van een document maken en bepalen per klant of leverancier of een document per post of als PDF wordt verstuurd..

Advanced-Forms® Lite biedt de volgende mogelijkheden:

  • Opmaak van documenten aanpassen op basis van eigen wensen.
  • Het maken van documenten op basis van eigen wensen.
  • Distributie – Advanced-Forms® Lite for Business Central voegt extra mogelijkheden toe aan de klantenkaart waardoor je documentdistributiegegevens kunt vastleggen. Bovendien kun je eenvoudig per klant of leverancier aangeven hoe jet het document wil versturen.
  • Archief – Documenten die zijn verwerkt door Advanced-Forms® worden automatisch gearchiveerd. In de Business Central omgeving zijn de documenten eenvoudig terug te vinden.
  • Zelf velden toevoegen aan documenten (tegen extra betaling).
Deze laatste functionaliteit is uniek en in andere oplossing niet mogelijk. Hoewel de oplossing om extra velden toe te voegen behoorlijk technisch is om te gebruiken is het met een goede instructie jezelf goed aan te leren. Daarmee is deze App een onderscheidende en goed werkende en betaalbare oplossing voor het maken en beheren van documenten in Business Central.

De oplossing wordt achteraf per maand betaald op basis van het werkelijk aantal geprinte documenten. De kosten bedragen voor bijvoorbeeld 100-500 documenten per maand 60 Euro (en 95 Euro als je de functionaliteit bij koopt voor het toevoegen van velden). Training kost eenmalig 495 Euro.

Gratis 30 dagen proberen



Pluspunten

De app integreert goed
Betaalbaar
Je houdt het beheer van je documenten in huis
Velden toevoegen is uniek in deze app;

Zou je app aanbevelen aan collega's?



Lees ook onze andere App reviews