Tex is in februari bij ons gestart met zijn afstudeeronderzoek. Hij studeert Bedrijfskunde aan de Hogeschool Arnhem Nijmegen (HAN). Tijdens zijn afstudeertraject gaat hij onderzoeken wat de voordelen en nadelen van Dynamics 365 for Sales zijn.
Dynamics 365 Business Central en CRM
“Vanuit mijn interesse voor informatie en procesmanagement ben ik vooral geïnteresseerd in de mogelijkheden van Microsoft Dynamics 365 Business Central in combinatie met CRM. Ik ga uitzoeken wat Dynamics for Sales precies kan, waar klanten van SucceedIT behoefte aan hebben en of Dynamics 365 for Sales dan de juiste oplossing is. Na mijn onderzoek zal ik daar een advies over uitbrengen.”
"DynamicsOnline was als partner een goede keuze. Ze zijn transparant, pragmatisch en heel behulpzaam. Ze hebben ons goed geholpen het project overzichtelijk te houden"
Het Project
Data is overal in organisaties. En er zijn steeds meer systemen die deze data kunnen verzamelen, bewerken, analyseren, integreren en presenteren. Deze systemen bestaan vaak uit veel functionaliteiten, waardoor het voor bedrijven lastig is om te bepalen welk systeem het beste aansluit bij hun behoefte.
Een veelgebruikt systeem is CRM ( Customer relationship management). CRM is in essentie het klantrelatiebeheer van organisaties en wordt soms ook relatiemarketing of verkoopbeheersysteem genoemd. Wij hebben in het verleden meerdere vragen gehad over de mogelijkheden van CRM. Soms bleek na een oriënterend gesprek dat er eigenlijk behoefte was aan een ander systeem dan het traditionele CRM.
Voor DynamicsOnlines het belangrijkst dat de oplossingen die zij aanbieden zijn klanten naar een hoger niveau tillen en daarom willen zij inzichtelijk maken welke oplossing het beste aansluit bij de behoefte van haar doelgroep.
Een onderdeel van dit onderzoek is een enquête waarmee ik in kaart kan brengen welke oplossing het beste aansluit bij jullie wensen.